lauantai 14. tammikuuta 2012

Chanel is The One

Tossa viimeisellä lomaviikolla olin käymässä Tapiolassa, ostamassa kangasta mun Wanhojen mekkoon. Kävästiin sitten siinä Stockmannilla ja muistin, että olin halunnut jo kauan kokeilla yhtä meikkivoidetta. Menin siihen sitten ja kiva myyjä tuli  etsimään mulle oikean värin. Hetken mietittyäni ja vielä kierreltyäni päätin ostaa sen.



Meikkivoide on Chanelin Vitalumière Aqua. Mun sävy on Beige Rosé. Oon nyt käyttänyt sitä vähän yli viikon ja oon ihan rakastunut siihen. Kuten purkki sanoo "ihosta virheettömän tekevä erittäin kevyt meikkivoide" pitää todellakin paikkansa. Tietenkin käytän peitevoidetta esim. finnejä peittäessäni, mutta muuten se tekee ihon virheettömäksi. Se peittää kasvojen värieroja tai aknearpia, vaikka on todella kevyt. Luulisi, että sitä tarvitsisi paljon keveytensä vuoksi, mutta ei. Ennen käyttöä se pitää sekoittaa todella hyvin, jotta se ei tulisi pelkkänä vetenä purkista ulos.
Aluksi mulla myös kesti oppia kunka paljon kaadan sieltä purkista ulos sitä ainetta, jottei se mene turhaan. Se määrä on todella pieni verrattuna joihinkin meikkivoiteisiin mitä oon tässä käyttäny. Iho tuntuu myös todella samettiselta tätä käyttäessä. Ja sen tuoksu on todella miellyttävä ja tuoksuu vielä pitkään meikkaamisen jälkeenkin.

Joku voisi sanoa mua hulluksi sen takia, että ostan niin kalliin meikkivoiteen (n. 48 euroa). Kyllähän se aluksi vähän kirpaisi, mutta en enää itse näe siinä mitään hullua. Onhan se jokapäiväinen käyttötuote. Sitä voi verrata vaikkapa hyvin istuviin farkkuihin. Kun oikea pari löytyy ne on melkeimpä ostettava. Kaikki teitävät mitä tällä tarkoitan. Hyvällä meikkivoiteella voi saada paljon aikaan. Jotkut meikkivoiteet tukkivat ihohuokoset pahasti, joka voi aiheuttaa lisää ihon epäpuhtauksien muodostumista. Meikkivoiteen ei tulisi myöskään tehdä kasvoista tunkkaisen näköistä. Mikään ei ole kamalampaa kuin todella paksun näköinen meikkivoidekerros. Ihon tulee myös hengittää.

Chanel - Vitalumière Aqua
 Tämän päivän meikissä käyttämäni tuotteet:
- Inglot, Cream Concealer, sävy: 64
- Chanel, Vitalumière Aqua, sävy: Beige Rosé
- Clinique, Blended Face Powder, sävy: 08 transparency neutral
- MAC, Fleur Power Satin poskipuna
- Lumene, Eyeshadow Primer
- 4 eri luomiväriä Coastal Scents 88 Warm Paletista
- Maybelline New York, Expression Kajaalia ylä- ja alaluomessa
- L'ORÉAL Paris, Volume Million Lashes ripsiväri, sävy: extra-black
- We Care Icon, Magnetic Eyes, Smooth Wear Eyebrow Definer kulmakynä, sävy: 2 True Brown
- Maybelline New York, Colorsensational Cream Gloss, sävy: 130 Exquisite Pink

2 kommenttia:

  1. jasmi nyt munkin on pakko ostaa tää... kiva :D oon uskotellu joo joo en tarvi mut nyt o pakko saada! vime postauksee sen verran et kannataa kokeilla myös China Glazen lakkoja! Kicksistä saa :)) ja ne on 10e puteli ja yhtähyvii ku OPI! :) opi:t maksaa nykyää 18 e (?!?!?) turussa ainaki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon halunnukki kokeilla niitä, mut en oo vaa löytäny mistään, mutta nyt tiiän mistä saa! Kiitos sun!!<3 NIIN KALLIS Turussa!?!?! WOW! Lohjalla "vaan" 16,20. :DD

      Poista