maanantai 9. tammikuuta 2012

It's a Sweet Diamond... Welcome!

Heippahei ja tervetuloa lukemaan blogiani! Olen tosi uusi tässä hommassa, joten pyydän kärsivällisyyttä jos uusia tekstejä ei näy heti. Yritän vieläkin opetella tämän käyttöä. :) Olen jo pitkään miettiny blogin aloittamista, mutta en vain ole saanut aikaseksi. Nyt kuitenkin hyvän ystäväni (tiedät kuka olet R!) innostuksen myötä uskalsin vihdoin aloittaa! 

Suunnitelmissa olisi, että kirjoitan tänne aiheista mitkä minua kiinnostavat eli musiikki, meikit, muoti ja ystävät. Joskus laitan kuvia mitä olen tehnyt kavereiden kanssa tai millaisen meikin tein milloinkin. Joskus myös kirjoitan arvosteluja tuotteista joita olen ostanut ja kokeillut. Saa nähdä mitä muuta pieni pääni keksii!

Toivottavasti tykkäätte!
-Jasmi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti